Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Pernilla - 11 oktober 2008 14:59

Ja igår direkt efter jobbet fick jag skjuts till Arlanda.

Efter jag landat kom mamma o hämtade mig sen blev jag avsläppt hos Frida som fixade håret mitt. Blev skitbra.

Sedan hade mamma lurat med Malin att de skulle handla sedan skulle de "förbi Frida o handla lite saker"....När de kom in så höll Frida på med frillan min så jag hade massa hår i ansiktet så Malin såg först inte att det var jag.

O hon började storgråta o vi kramades länge länge. Va jätteroligt.


Så idag samlades järngänget minus Emma på stan. Mamma, syrran, moster Ingela, kusin Frida och mormor.

Vi shoppade lite. Frida hittade min Ålandsresa outfit bestående av en tubklänning i svart och en gul kofta. Blev skitbra.


Så nyss har hela släkten varit här o firat Malin.


Ikväll blir det god mat, mys, snack o kanske lite guitar hero.

Imorgon klockan 17 ska jag tillbaka till Stockholm igen.


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards