Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Pernilla - 5 oktober 2008 17:10

I lördags så kom jag på att jag skulle baka bananmuffins så det blev det. Goda blev de oxå. Gjorde en till sats på 25 st idag. Conny som va så snäll att han körde hem mig imorse fick hälften.


Igår så åkte jag till stan för att shoppa med Conny. Det blev körigt när jag skulle ha skor, jag visste inte riktigt vad för skor jag ville ha. Men efter många om och men och köp av tröjor så blev det äntligen köp och mest glad blev nog Conny.


Sedan käkade vi på Amazon som måste ha bytt kock för bläääää!

Sen åkte vi hem till Conny, gjorde iordning oss och gick upp till Louiza som redan hade besök av sin bror, Pernilla, Eero och Mervi.

Eero och Mervi gick hem till sig för att göra iordning sig och sedan bege sig till Bocken som hade 1 års jubileum.

Så när resten av oss skulle gå dit så va det....KÖ! Jag ska då fan inte stå i kö för att komma in på lokala pizzerian en lördag kväll. Nån jävla ordning får det för faan vara. Så vi gick till Louiza igen o drack en pilsner men sen blev vi trötta och gick hem.


Nu sitter jag o lyssnar på Metallicas nya skiva och...njaa....Jag vågar inte uttala mig än riktigt.


Imorgon ska gubbarna bli glatt överraskade att jag bakat muffins åt dom. :)

Hoppas ni alla haft en härlig helg!! 

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards