Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 28 september 2007

Av Pernilla - 28 september 2007 14:35

Idag fick jag beröm av Kenta..En gubbe som jag går med på Arlanda...Han är lite hardcore typen, rakad skalle, ärr i pannan osv...Men en riktigt härlig kille. Raka puckar.

Han sa jaa..Du är ju inte den sämsta lärlingen jag haft...Många ha vare mycket värre...Speciellt min son..Han sov hela tiden...

Sen började han korsförhöra mig om hur många gånger man ska köra med padda fram o tillbaka om det görs för en väg...Jag svarade.

Och frågorna fortsatte o jag svarade o sen sa han till maskinisten som oxå stod där att jaadu, tjejen lär sig snabbt...

Så den du, tar jag som en riktig komplimang som jag kommer att leva länge på!


Nästa vecka ska jag till Arlanda men sen nån gång i mitten på nästa vecka eller veckan därpå ska jag till Solna igen, där allt började..Mitt första jobb på PEAB.

Tror inte att nån av gubbarna som va där då är kvar men nån/några jag halvkänner är där så det kan bli roligt..o närmare framförallt...Det va därför jag ville lite mer söderut...


Idag ha Kenta o jag mest skrattat ihjäl oss...Däremellan la vi rör...

Massa härliga roliga historier...Mest om negrer(han satt en hel julafton med nån lirare o drog negerhistorier)haha...Nää, jag är verkligen inte rasist!!

Sen en massa blondinhistorier...haha...Ska fan dra några!!


*Varför är negrer vita om händer o fötter?

Joo, för de stod på alla fyra när de blev omlackerade.


*Hur bryter man näsan på en blondin?

Man viftar med kuken under ett glasbord.


Jaa, en riktigt härlig fredag, dock riktigt blåsigt men så är det alltid vid Arlanda..tyvärr...


Imorgon ska vi faan kicka ass på stan asså...Såå jävla roligt!!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards