Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 2 september 2007

Av Pernilla - 2 september 2007 18:27

Igår gjorde vi käk o satte oss ute där det var långbordsdukning. Vi frös, maten kallnade extremt fort men roligt hade vi. Sen lite cheesecake o kaffe sen vandrade vi in till Eero o Mervi o drack lite öl o käkade lite chips. Det var riktigt trevligt.


I dag vid 12 åkte vi till Saltarö till Connys släktträff.

Det var kanske 15-20 personer med ungar o allt. Skitskoj va det!

Connys gudmor vräker ur sig ganska snabbt att jag va Connys sängkanin och började presentera mig för alla som det oxå..hrmm..haha, så härlig käring alltså! Raka puckar o skämt, det är så det ska vara!


Vi spelade kubb, fikade o surrade. Gudmodern blev väldigt imponerad efter hon frågar vad jag jobbade med, så det va skoj. Typ 30 minuter efter hon o jag pratat om det ville alla veta vad alla jobbade med så det blev rundfrågning och jag upprepade vad jag nyligen sagt till gudmodern och alla satt o gapade...En av connys kusiners dotter som var jämngammal med mig frågade då om jag hade mkt muskler...haha!


Jaa, det var uppriktigt mycket trevligt!

Hoppas att man blir bjuden nästa år oxå!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards