Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 19 september 2007

Av Pernilla - 19 september 2007 17:37

Denna dag sög..rejält!

Allt o precis allt har gått åt skogen idag. Jag o lärlingen jag faaan inte tål blev skickade...tillsammans...till en annan del av Arlanda..Terminal 2.

Så där har vi flummat runt idag..Skit tråkigt. Han har surrat örorna av mig om hans tjej, sex o analsex o åter igen..sex...o bilar såklart...blää


Har inte hunnit med nån mat idag ens för jag tog med mig maten till ena stället o rasten var när jag va på andra stället...faan oxå.

O till råga på allt så backade jag in med kian i Peabs King Cab.....Det var droppen...

Ingen brukar parkera utanför boden men idag så gjorde nåt pucko det...O jag backade dit av vana o PANG sa det bara...King Caben klarade sig eftersom det är en plåtlåda men Kian är ju fan bara plast så kofångaren sprack...Men enligt lärlingen så kunde man fixa det med lim o spackel...jaja..


Såå till råga igen på allt så bryter aldrig den här sjukdomen ut..Känner mig så jävla hängig o slö...har känt så i fan 1 månad snart...såå less...


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards