Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 7 september 2007

Av Pernilla - 7 september 2007 14:09

Jaa, denna vecka har det varit fullt upp. När det bara är Kurre o maskinisten Kim så blir det lättare för mig att våga ta initsiativ o greja. Så det har varit en mycket givande vecka för mig.


På måndag ska jag o Kurre till Arlanda och greja med fjärrvärme..Kommer nog att bli tråkigt. Stå å stirra i gropen..blää..Håller hellre på med plattor, men men, man får inte välja alla gånger.


Igår bokade jag tid med en psykolog. Idag 15:15 skulle jag ha varit där...Men vid 11:30 åkte vi till Arlanda o kikade läget o lämnade lite grejor sen va det hemgång..Klockan va 12 då...Väntade i Väsy 1 timme sen drog jag hemåt efter jag ringt henne o sagt att jag skulle jobba över...

Vem dör av en vit lögn?

Jag kände inte riktigt att det klickade med den där psykologen heller så jag skiter nog i det.


Nästa torsdag ska jag på lärlingsutbildning..Maskinutbildning i bultpistol, handklinga och kap- och klyvsåg samt utbildning i Första hjälpen (ABC).

Obligatoriskt.

Jag kände bara..BLÄÄÄ...Massa grabbar o lilla jag....faan...Dom ska gå runt o kolla vem som är bäst o fjanta på..Men men..hoppas verkligen att det INTE blir så.


Denna helg blir riktigt kolugn. Ska inte göra ett dyft som jag inte känner för. Bara slappa o hämta krafter.


Kram på er!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards