Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 31 maj 2007

Av Pernilla - 31 maj 2007 17:23

Uscha vad länge mellan gångerna man skriver nu. Ska försöka bättra mig.

Jobbade över i tisdags till typ 19:30 eller dyligt. Kom hem, glodde på tv´n en sväng o somnade sen dess ha jag varit grymt trött.

Idag satte jag upp 19 staket och och 20 "fötter" som de står i runt en jävla massa rör. Problemet var bara att allt stod på andra sidan av rören så jag fick bära alla staket en och en(de är ganska tunga)och alla fötter en och en(oxå tunga)till andra sidan. Fyy faan, jag va helt slut på efter det. Höll på i fan över en timme eller nåt, alldeles själv. Vägrade att fråga Krister om hjälp(han ska sluta i morgon hos oss som tur är). Kom tillbaka o skulla käka lunch alldeles rödmosig, svettig och släpandes på tröjan.

Jobbet har börjat gå bättre nu efter vi sprängt bort berget som låg i vägen för spillen(avloppsröret)som ska ner djupare än PVC röret som låg där innan.

Vi har fått tillbaka våran kära Fredrik(grävmaskinisten)från sin härliga kräksjuka i veckan här. Vi har fått en traktorförare som är grymt bra som vi fanimej ska behålla. Krister sticker, tack gode gud. Svetsaren har gjort sitt(jävla typ). Jaa, det går fan framåt.


Imorgon är det hälsoundersökning för min del. Ska vara ledig imorgon eftersom jag jobbade över och hjälpte svetsaren. Så det blir sovmorgon för hela slanten, efterlängtat.


Nästa helg kommer att bli grym! Längtar som en galning hem till mitt kära Övik o mammsen o syster o Elin o Malin o mormor o morfar o Ingela o Pelle o Emma o Frida o till och med tax fan! hehe!


Blev ett lite längre blogg den här gången, en hel del har skett sen dess.


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards