Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 12 maj 2007

Av Pernilla - 12 maj 2007 16:34

Jahaa, hemma från jobbet första veckan, känns inte bra...två hela dagar dessutom. Hoppas jag blir frisk tills på måndag.

Börjar tro att bihålerna fått sig en smäll. Vaknade med världens huvudvärk, det går inte ens att beskriva. Till slut låg jag bara o grät av smärta, det var fruktansvärt vilken huvudvärk alltså..helt sjukt.


Kevin ville så gärna att jag skulle följa med på Skolans dag o jag sa att jag skulle följa med, men det var riktigt jobbigt. Det var kallt i luften så lungorna värkte, samtidigt som jag höll på att svettas ihjäl. Orkade inte vara kvar så jag gick hem o la mig och vilade. Va helt slut på.


Åkte till Huddinge, men det va så grymt mycket folk där oxå kändes det liksom inte akut så vi åkte hem igen. Har jag det lika jävligt på måndag på jobbet så tänker jag ringa till vårdcentralen o boka en tid.


Man vill ju bli helt frisk eftersom man jobbar ute, inte bra för halsen direkt. Hörde att det skulle regna måndag, tisdag oxå..Känns inte alls bra.

Vill bara ta nån medicin o bli frisk så jag kan jobba.


Det blev ingen grillning med grannarna ikväll, dåligt väder så det blir förhoppningsvis av nästa helg.

Conny ska jobba imorgon och hemma måste det städas och tvättas men det orkar inte jag. Blev ju fan helt slut på av att handla i 30 min. Så jag vet inte hur fan man ska hinna allt.


Blää, mest less och trött nu och Kevin ha besök av sin kompis Rasmus, de brukar kunna leka till det rejält...Vill bara vila o ta det lugnt ja...men den önskan går nog inte som man vill idag inte.

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards