Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 2 maj 2007

Av Pernilla - 2 maj 2007 20:02


Idag åkte jag till Solna kontoret för att träffa min nya platschef och min nya handläggare. Grymt härliga människor, jag kommer att trivas som bara den!

Jag ska börja på måndag. Kommer tyvärr att stiga upp grymt tidigt för att köra Conny till jobbet, sedan till Solna. Sen när jag slutar måste jag köra ända ut till Gustavsberg för att hämta Conny o sen åka hem...USCH!

Jaja, får bra betalt iaf! Och enormt härliga människor. Så det ska bli riktigt roligt! Ser fram emot veckan som kommer!



Det värsta med Conny är att han tycker om att se på hockey. Jag HATAR hockey. Såå grymt jävla tråkigt. Det första jag ska göra med min lön är att köpa en egen tv!!! Så jävla less på att anpassa mig efter hockeyhelvetet!!

Modo är roliga att titta på men hockey vm...bläää...uscha!!

Av Pernilla - 2 maj 2007 08:36

De här lediga dagarna har varit lunga o sköna.

Kevin sköter sitt, vi ser honom knappt tråkigt nog. Men det är ju roligt att han har hittat lite fler kompisar och är ute o har skoj. Conny fick ett samtal från Sanna i måndags om att Kevin hade krockat med en annan kille på cykel, samtidigt ringde Helen till mig och sa samma sak. Kevin skulle svänga och då körde en annan kille in i honom i sidan, de såg sig inte för alls. Så hela Kevin ser ut som ett sårigt sommarben hela han och sen hyffsat nya dyra cykeln är alldeles bäng.

Men på tisdagen kunde vi i alla fall gå, Kevin cyklade till Olligång hallen. Jag ville att Conny o Kevin skulle ha lite egen tid medan jag låg o solade i solariet. Det var en riktigt härlig dag.

I morse klev jag upp 04:45, tryckte i mig en macke, borstade tänderna, slet Conny ur sängen och åkte till Alby för att hämta en jobbarkompis till Conny sedan skjutsade jag dem till Gurraberra. Nu väntar jag på samtal från Peab om att jag ska komma in med mina betyg från gymnasiet som inte kommit än. Faan vad allt krånglar. Ringde förra onsdagen till Nolaskolan och bad de skicka betygen omgående men ingen skymt av dom än. När Katarina från Peab ringer ska jag ha betygen med mig...nervös.


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards