Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 6 maj 2007

Av Pernilla - 6 maj 2007 12:28


Igår va inte lika booring som jag trodde det skulle vara.

Susann, Connys syster ringde o frågade om jag va sugen att dra på stan en sväng. jaa för faan tyckte jag, less på att sitta hemma.

Så vi träffades i stan, gick o fikade på Gallerian och tog en sväng på stan. Vi satt o surrade om hur fina vi skulle se ut i leggings så vi köpte ett par. Jag ville slå på med gula men det fanns då fan inte så det blev svarta. Till slut skulle jag ha allt i gult, men jag köpte synålar istället. HAHA!

Det var en riktigt trevlig dag i city. Conny hämtade mig när han liks skulle hem från jobbet, kom hem o slängde i oss varsin pizza.

Sedan satt vi o snaskade chips o dip på kvällen, såg Old School, den är exakt lika bra andra eller tredje gången man ser den.

Nu gruvar jag mig för morgondagen som bara den. Vad ska jag ha med mig? Tänk om byxorna de beställde är för små(hatar små byxor, vill att de ska vara pösiga)kommer jag att kunna trycka i mig lunch klockan 9 på morgonen? Ska jag ta med mig smörgåsar? Kommer jag att svälta ihjäl? haha! Jaa, det här är varför jag tycker det är jobbigt att vara fruntimmer, alla dessa frågor som maler i skallen på oss än fast vi inte vill.

Jag vet ju att allt kommer att ordna sig iaf, och efter att ha träffat platschefen o handläggaren så kommer jag nog att trivas oxå som bara den, varför inte vara tänka på det istället för att tänka på allt annat? Dessutom kommer jag att få PMS anfall på torsdag ungefär och då brukar jag ha enorma krämpor och inte kunna varken andas eller röra mig så jag undrar hur det kommer att gå. Jag borde verkligen ta mig till kvinnokliniken alltså. Men som allt annat så skjuter man upp det med, än fast det har med mitt eget välbefinnande att göra. Helt otroligt.

Jaa, jag VET att allt kommer att gå så himla bra i veckan här men ändå har jag såå himla ont i magen och springer på tjotta om vartannat...

Hoppas ni haft en skön helg iaf! :)

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards