Mitt liv i ett nötskal

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Längtar

Av Pernilla - 20 februari 2010 10:34

Jag har druckit Camebridge till lunch i två veckor nu och jaa jag vet inte om det har hjälpt direkt.

Har mestadels ätit nyttigt. Morötter, tonfisk, mycket grönsaker och lite pasta och bröd. Men så äter jag ofta annars oxå.

Jag börjar undra vad det är för fel.


Jag kanske inte förbränner så bra? Men konstigt med tanke på vad jag jobbar med.

Jag kanske inte får i mig tillräckligt med fett?

Jaa ni jag har faktiskt ingen aning, men en sak vet jag. Tålamod det är fan inget jag har iaf.


Men sen så är jag inne i en liten deppperiod just nu. Inte mycket som är positivt eller bra för tillfället.

Sånt går vi ju alla igenom, mer eller mindre.

Det är inget jag gräver ner mig för men när många små negativa saker händer så är det lätt att man blir lite deppig.

Det går lite segt på jobbet just nu. Vet att jag kan men tvivlar på min förmåga att prestera bra.

Känner stress och oro inför att bli klar med mina timmar, har bara 300 timmar kvar och fruktar slutprovet.

Känner mig pluffsig.

Ensam.

Saknar nåt.

Ofrivilligt osocial.


Det som jag längtar till nu är min tatuering, så jäkla sugen. Ska göra vingar på vaderna.

Sen längtar jag till att Elin ska komma ner den 5e mars sen drar Elin, Jeanette och jag på kryssning. Ska bli så jäkla kul.

Att få åka till Övik den 2 april är något jag längtar som fan till. Saknar mamma o syrran o Freja o alla katter o Ingela, Pelle, Frida, Emma, mormor o morfar som fan!

Ska stanna i Övik till den 11e April. Hela 9 dagar! Underbart!


Igår köpte jag två L som matchar H & A så idag ska jag måla L:en sen ska jag sätta upp HALL i hallen..hahaha, vilken konstig mening.


Hoppas ni får en riktigt bra helg!!


 
 
Elin

Elin

20 februari 2010 20:28

Kramar till dig vännen!!!
Bara två veckor kvar till kryssningen, tiden kommer bara svisha förbi. Saknar dig!!

http://elinstorm.blogg.se

 
Ingen bild

Syrran

1 mars 2010 10:36

Jag saknar dig otroligt mycket också. Längtar tills du kommer hem :) Ska bli så roligt. Stora kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 17 mars 2011 12:51

Tänk vad 1 år går förbi fort. Utan att man egentligen lever det. Helt otroligt att ett samtal med en främling kan rasera alla murar man byggt upp under 1 års tid. Känner att jag tagit ett lite större kliv in i vuxenlivet idag. Tagit itu med en ...

Av Pernilla - 22 februari 2011 14:27

Sen jag va sjuk sist började jag med Mivi Total. Och det har fungerat bra. Kommit igång med träningen, än en gång. Det blir tyngre och tyngre att komma igång med träningen efter varje gång man är sjuk. Tur att jag har bra vänner som peppar mig. T...

Av Pernilla - 17 december 2010 21:36

Nu va det länge sen, igen. Kommit igång med träningen sen ett par veckor tillbaka och det känns riktigt bra. Träningsvärk både från gympassen och jobbet. Leker armerare för tillfället.Snart, om exakt 4 dagar är jag i Örnsköldsvik! Fan vad jag längtar...

Av Pernilla - 14 november 2010 13:55

Världens bästa mamma kom ner med kusinen min och två av hennes vänner. Det var fullt hus här i fredags, middag i kista, öl, cider, vin sen begav sig Frida och hennes vänner till city för festandet. Mamma o jag såg lite på tv, snackade en massa oc...

Av Pernilla - 5 november 2010 13:48

Oj mina vänner va länge sen det var nu jag skrev ett inlägg. Har haft fullt upp och inte direkt varken orkat eller velat skriva nåt. På jobbet går allt superbra, trivs som satan och alla gamla konfliker är utredda. Känns otroligt skönt vill jag l...

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards