Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Pernilla - 5 februari 2010 14:54

Jaa det var en arbetsvecka de.

En riktigt trög sådan oxå. Och kall som faan.

Men skönt att få jobba igen, helt klart.

Idag var det kanonväder dessutom. Nollgradigt och solen kom fram.

Blev dessvärre fotad med Micke till Anläggarbladet.

Hade precis hållit på att slitit ut massa presenningar och sen ska man stå o posera som en idiot. uscha. Få väl se hur röblommig o fin man e på den bilden. haha.


Nu äre helg iaf och jag är helt planlös. Fan så underbart. Ska bara slappa o ha det skönt i helgen.

På måndag blire Cambridgemetoden för hela slanten så jag ska frossa i helgen oxå. haha. Sen blir det rensning av kylskåp/skafferi på allt skit man skulle kunna sätta i sig. Ska bli så himla skönt att bara kunna hälla upp lite vatten, tillsätta pulver ur en påse, skaka och dricka till alla måltider.


Har haft många problem genom åren med mat. Har en hatkärlek till mat.

Visst är en black & white på krogen god men det här med vardagsmat är inge roligt. Blir en jävla massa tjat i boden på luncherna oxå att ja bara petar i maten och jag vet att jag borde äta mer men jag har fan ingen matlust.


Så jag tror och hoppas att det kommer bli bättre om jag helt enkelt skippar mat ett tag. Därav cambridge.


Hoppas ni får en lika lugn o skön helg som jag tänkte ha.


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards