Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Pernilla - 25 februari 2010 19:32

ojojoj detta var en riktigt kall/seg/tröttsam och slitig vecka.

Såg Avatar i 3D igår, den va såååå jäkla grymt bra. I en egen klass för sig.

Skulle lugnt gå och se den igen.


Imorgon är det som tur är fredag. Längtar efter sömn o mindre ont.

Hade sån jäkla träningsvärk i heeela vänster sidan igår, förstår inte hur detta hände riktigt.

Kan kanske hände att det hade något med biosalongens sittplatser att göra.

Jag har blivit...ganska så bredaxlad sen jag började på peab. Grov som en simmares överkropp och dessa sittplatser var inte riktigt som alla andra. Det var som att sitta fastspänd på en åkattraktion för barn på Grönan ungefär och mina axlar kunde aldrig riktigt slappna av.


Men nu 3 veckor med cambridge så har jag minskat ett hål på skärpet på jobbyxorna iaf. Känner en viss skillnad men tror inte riktigt på detta i längden.

Cambridge är nog mer för de som lider av fetma och de vill gå ner en hel del i vikt och kanske har ett mindre fysiskt arbete än vad jag har och kan satsa fullt ut.


Ha en trevlig helg allesammans.


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards