Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Pernilla - 8 februari 2010 19:46

Första dagen med Cambridge metoden.

Imorse va jag trött men klev upp kl 5 och skakade iordning en bananmilkshake och försökte trycka i mig den. Rapade banan till kl 9 ungefär.

Magen mullrade som satan och raparna kom väldigt ofta.

08:30 äter ju lunch och gubbarnas matlådor har aldrig luktat så gott.

Att sitta o se hut folk glufser i sig sina matlådor när man är ganska hungrig själv..Jaa det va ganska jobbigt.


Klockan 10 va magen helt i uppror och skrek efter mat. Klockan 11 har vi fika och jag rusar nästan upp till bodarna för att skaka iordning en kakao/mint shake.

Den smakade helt okey men raparna är verkligen i världsklass.

Dricker vatten hela tiden på rasterna. När 11 var över hade jag druckit 2,1 liter vatten.

Börjar fantisera om att äta riskakor...mums...hehehe


När klockan är mellan 12-13 tiden börjar jag bli yr som fan o alldeles borta.

13:15 är det rast och muffins ligger kvar på bordet som jag så snällt bakat åt gubbarna och fan så sugen jag är. Men det blir 0,7 liter vatten och kaffe.


När jag kommer hem så är jag helt jävla off. Vet fan varken vart jag är eller vad jag gör. Magen skriker!

Och jag ger upp!


Springer i princip till ica supermarket och köper "turkbröd" som jag kallar det. Tunnt, runt bröd, Lätt A-fil och två Löfbergslila kaffe. Kutar hem och äter upp 4 stycken på raken. Däckar i soffan och sätter på "Djävulen bär Prada" som jag fick hem på posten idag.


Neeeej fy och faaan säger jag bara.

Jag är inte gjord för att banta alls, bara att inse.

Om det är meningen att man ska må som jag mådde idag när man bantar så väger jag hellre några kilo för mycket.


Hoppas ni har haft en bättre dag än mig.


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards