Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Pernilla - 20 augusti 2010 13:07

Varken min kropp eller jag gillar att vara stilla ett längre tag.

Hela denna vecka har jag varit sjukskriven och kroppen mår som sämst.

Jag har så korta, spända muskler så när man inte aktiverar dom under en tid så verkar de krampa ihop sig. Och de gjorde de igår..

Jag har sprayat med Eeze och satte mig nyss för att stretcha.

Satte mig på baken med båda benen framåt och sträcker fram händerna mot fötterna men kom inte ens halvvägs av det jag brukar. Det spände hela vägen från röven upp till pannan. Jaa pannan!


Jag förstår att ni är sjukt less att läsa om mitt gnäll, det är jag. haha.

Men jag hoppas och tror verkligen att jag kan gå till jobbet på måndag och då kanske det blir lite mer positivit skrivande. Vi håller tummarna på en hel kropp! :)


Hoppas ni får en riktigt bra helg allesammans!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards