Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Pernilla - 4 augusti 2010 11:16

Inte hunnit skriva så mycket, har haft en hel del att göra, många att träffa och mycket mys.

Har hjälpt mamma en del med lite jobbrelaterade saker. Tokrusat i skogen med syrran hund Freja. Fått domen från min älskade morbror/naprapat: Hälsporre & ett snett bäcken. Har köpt inlägg till skorna för hälsporren och inte gått så mycket så nu har det börjat kännas lite bättre. Men ingen vet varför eller vad man gör åt hälsporre, trist.

Men vila foten står högt på listan vill jag lova, trots att det är svårt för mig.

Vi har varit till Lögdeå o shoppat lite, varit på Cherstins spelning och det var såååå grymt! Hejar på dig i alla lägen, vännen, alla lägen!

Några krogrundor har det blivit och en till på fredag blir det oxå givetvis.

Plockat hallon och blåbär med mamma o syrran.

Sett en hel del filmer.

Bio och se Eclipse igen med Elin ikväll, kommer bli grymt!

Och har gjort såå mycket mer.


Och ärligt talat mina vänner...Så redan i söndags började jag gruva mig för att åka söderut igen. Jag får ont i magen när jag tänker på att jag måste åka till Stockholm igen..

Jag känner att denna tanke som föddes i min skalle sist jag var här har börjat tagit fäste. Jag längtar tillbaka. Till min familj, släkt, mina vänner, staden och mentaliteten.

Vet inte inom vilken tidsperiod eller så men jag känner att det närmar sig...

För mig är det väldigt ensamt i stockolm, jag har svårt att lita på folk, men här i Övik har jag ju alla mina vänner. Folk jag bryr mig om och folk som bryr sig om mig. Det saknar jag.


Så ligger det till.

På lördag mitt i dan åker jag neröver igen och på måndag är det jobb som väntar. Jobbet i sig saknar jag faktiskt och mina underbara jobbarpolare.

Hoppas ni alla har eller har haft en bra semester!



Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards