Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 14 augusti 2010

...

Av Pernilla - 14 augusti 2010 16:06

Bestämde mig att gå till jobbet i torsdags, gick bra att kliva upp o allt men det kändes tungt som fan på morgonen. Rösten sprack lite emellanåt o såå oxå..

Men jag gick till jobbet iaf.

På kvällen kändes det tungt oj så tungt men hade ju liks gått till jobbet på torsdag så då måste jag ju gå på fredag oxå givetvis.

Idag ångrar jag att jag gick tillbaka o jobbade för tidigt.

Idag är jag sämre än jag varit på hela veckan, fy fan.

Igår kväll försvann rösten och idag piper jag värre än jag vet inte vad.

Kan inte ens klämma fram ett HEJ till grannarna i hissen utan det blev bara ett läte.


Ska försöka spara på rösten o inte prata så mycket, och det är ganska lätt när man är själv faktiskt. Men det värker i lungorna...i ryggen på nåt sätt...Känns inge roligt alls.


Håller verkligen tummarna på att jag blir kvitt detta snart, är otroligt less.

Hoppas ni har en bra helg allesammans!!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards