Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Pernilla - 7 augusti 2010 14:53

Nu sitter jag på X2000 mot Stockholm med en allvarlig min.

Jag tror jag har bestämt mig, faktiskt. På riktigt.

Velandet mellan Stockholm och Örnsköldsvik är ganska jobbig.

Mitt älskade jobb i Stockholm som jag verkligen gillar.

Och alla nära och kära i Örnsköldsvik.

Valet är tufft mina vänner.


Trivs man inte på jobbet trivs man inte heller privat. Men det gäller faktiskt det omvända oxå. Och privat i Stockholm trivs jag inte speciellt bra, oftast.


Resultatet av detta kommer senare, men just nu är det bara att köra på.

Semestern är slut och på måndag väntar jobbet. :)

Som jag faktiskt saknat under semestern, man blir ju så klen och lat på semestern.

Ska försöka ta det lugnt med min hälsporre så jag blir frisk på foten en gång för alla. Använda inläggen jag köpt. Köpte så jag kunde ha både i jobbarskorna och privat givetvis.


Hoppas ni alla haft en riktigt bra semester, för det har jag haft! :)


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards