Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Pernilla - 19 mars 2010 15:37

Igår va det fullt ös på jobbet. Sprang över till gubbarna i andra gropen och hjälpte dom att armera istället.

Roligt som fan med lite ombyte.

kl 12 gick de flesta in för kl 13 skulle vi vara i Liljeholmen. Jag fick med mig Dackmar o Bosse i bilen och in for vi och hittade rätt gjorde vi, fantastiskt.


Informationsmöte om vår ekonomi, handslaget osv.

Grupparbetena var väldigt intressant, samt redovisningen. Det visade sig att de flesta grupper hade samma tänk för att vi skulle kunna bli bättre tillsammans.


Middagen efteråt var fantastiskt god.

Rotfruktsgratäng med kyckling, rödvinssås och grönsaker. Jag åt så jag höll på att storkna.

Under tiden vi sitter i grupperna utspridda i lokalerna så vibrerar telefon fan hela tiden.

Elin ringde 3 ggr.

Mamma ringde 2 ggr tro ja..

Emelie skickade sms

Mormor o morfar ringde 3 ggr och lyckades dessutom tala in 3 mobilsvar som jag så glatt lyssnade på sen.

mormor-"jahaa, jag ska ringa upp, jaja"...Morfar-"Avbryt!".....morfar- "Tryck på den röda luren"...mormor-"jahaa" KLICK!

Skrattade som fan när jag lyssnade på detta vill jag lova.

Morfar sa i ett annat mobilsvar- "Jaha, nää oförskämt!" KLICK!


Jag har ett ganska skumt mobilsvar...Ringer man till mig så får man höra något i stil med: "Svarar jag inte så får du väl för faaaaan ringa igen"

På fyllan och villan för många år sen i en taxi påväg till stan i Övik tro ja..


Och nu mina damer och herrar är det helg!

Efterlängtad helg! Ganska slut på.

Nu lyssnar jag på Nickelback och funderar på om jag borde äta snart, börjar knorra i kistan ganska fint nu.


Hoppas ni får en riktigt bra helg allesammans!!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards