Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Pernilla - 7 mars 2010 19:45

På vägen mot båten gick vi i ett ganska hastigt tempo medan jag surrade högt och tydligt om att jag ville ha en bögvän.

På båten satt vi längst fram med värstens vidrigaste drink(champange, vodka och ananaskött) URK..medan vi tittade på vackra Stockholm.

Vi vilade lite efter det för att ladda batterierna. Jag klev ändå upp 04:50.

Sen bar det av till maten för att avnjuta en riktigt god 3rätters middag.

Hela 3 timmar ut i skärgården hann vi när kaptenen säger i högtalaren att jaa här står vi...hehe. Tryggt stod vi iaf.


Det festades på ganska fint efter det.

Som ni ser....



Så här roligt hade vi!! :)

Vi dansade, drack, jublade, firade och jag muckade lite gräl. hehe.


Jaa det blev en riktigt lyckad kryssning måste jag säga.


Elin o jag åkte hem till mig, mumsade på en riktigt god pizza och sedan blev det Brokeback Mountain med en hel del tårar.

Vilken bra film men slutet sög ju!!

  

Tack Elin o Jeanette för en riktigt rolig kryssning!

Och Elin faaan va roligt det är att ha dig här. Önskar att det va på heltid. Saknar ditt sällskap nå gröndjävulskt!!

Men vi fick en rolig helg tillsammans och jag kommer upp den 2 april!


Kramar till samtliga!












  

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards