Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Pernilla - 13 augusti 2009 13:56

Ni kan helt omöjligt föreställa er min miserabla dag!


Syrran kom ner igår, hämtade henne på Arlanda direkt efter jobbet, mat, snack, sova!

Klockan ringde 04:40. Åt, klädde oss o drog.

Oljelampan började lysa o jag får panik. Börjar leta efter en mack o lyckades hitta en i Väsby som tur va. In o köpte olja o drog vidare, stressad av klockan som tickade vidare.

Trodde syrran skulle resa till Frankfurt så vi gick till gate 70-79 men icke då vi skulle ha gått till 17-20 istället och missat alltså incheckningen med 4 minuter och hon får inte resa med.

Stressar iväg till Air France som vi blivit tillsagda att göra men hon kan inte alls hjälpa oss och svansar iväg bakom disken och försvinner.


Jahaa, tänkte vi och fick vänta till 10:00 för att ringa resebyrån och när vi liks fick tag på dom så kunde dom inte heller hjälpa oss eftersom biljetten redan va förbrukad och hon sa att AirFrance skulle ha hjälpt oss.

Så vi gick till hon på AirFrance igen och sa det men hon hade inte alls kunnat hjälpa oss och bla bla bla..Vi fick iaf låna telefon där så Malin kunde ringa resebyrån igen o sen ringde hon försäkringsbolaget o nåt annat bolag osv.


Det slutade iaf med att om hon bokat en ny resa så skulle det kosta 28 000 kr, jaa ni läste rätt!

O det går ju fan inte!

Så nu sitter jag o kikat på resor för fullt medan syster min sover.

Så vi får se vad hon bestämmer sig för, hon kommer att vara här under helgen iaf.


Önska oss lycka till!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards