Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Pernilla - 7 augusti 2009 13:34

Första jobbveckan efter semestern avklarad.

O herrejisses vilken jävulskt dryg vecka.


Startade med att jag inte alls kunde sova i söndags såklart. Varmt o jävligt.

Sen fick jag sms av handledaren Grip o han skrev att han inte skulle komma på måndagen eller tisdagen för hans grabb hade blivit skadad via sporten.


Så då va man själv som markgubbe då..Slit o släp.

Men som tur är börjar jobbet gå till sitt slut och det känns ganska skönt.

Skulle hoppa upp på en stödmurskant igår och jag nådde upp med tuttarna på kanten ungefär o skulle försöka hoppa upp. landa på mage o där vinglade jag tills jag kravlade upp med ena benet och la mig raklång efter mur kanten och tillslut lyckades ta mig ner på andra sidan.

Men vilket jävla klantarsel till kylskåp jag är då. Tydligen hade ju massa vithjälmar stått nedanför på vägen o sett allt. Högsta chefen va oxå på besök så klart och bevittnade detta som han påstod va blottning för va sjutton ligger hon där o bresar för tyckte han...

Jaaaa Jag skäms!!


O igår spolade jag lite vatten på två av lärlingarna när de knatade förbi och tvi fick jag för det imorse då solen inte ens hade kommit upp där vi jobbade. Kallt som faaan ju. Jaa synden straffar sig själv va?!


Nää jag ska ha en riktigt riktigt grym helg, hoppas ni oxå får det!


Bilderna är på pippi lilla som ramlade/blev utsparkad ur boet som de har flyttat in i på bygget i stålet. Stackarn kunde inte flyga o jag ville adoptera.

Andra bilden är på hålet under bron där vi fyllde en stund igår o idag. Skitskoj att skyffla ut materialet. INTE! Trångt o jävligt.


 

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards