Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Pernilla - 8 april 2009 19:45

Jaa, det packas o packas...
Det är ju skit drygt att hålla på att rota runt i alla vinterkläder som självklart har spenderat en tid i kartonger i förrådet...

Men jag lyckades hitta en jacka, täckbrallor, mössa, vantar, skidbrillor osv.

Så nu jäklar är jag fit for fight för Saxnäs imorgon.


Åhhh vad jag längtar till mina underbara släktingar. Mamma, syster, lilla hunden Freja, Mormor Ellen, Morfar Rikard, moster Ingela, morbror/låtsaspappa(allt i allo) Per, kusinerna Emma och Frida.

Detta ska bli en grym påskhelg!!


Så nu tror jag rakt att jag packat allt. Väskorna står klara och allt.

Imorgon blir det bara jobb till 11 och flyget går 17:10..Känns mindre skoj.

Men jag ska få skjuts av min alltid så pålitliga handledare Gripen.

Om jag är snäll kanske jag få döda några timmar hos han o hans ungar innan flyget går. Känns riktigt drygt att sitta på Arlanda typ 5.5 timme....


Kommer hem på onsdag nästa vecka, sen ska jag jobba torsdag och fredag till 13:00 som vanligt sedan blir det Ålandsresa med mina 26 gubbar på fredagkväll!



Emil: Jag tyckte jag va riktigt fin i håret ja och du ska se resten av mitt badrum, bara döskallar överallt, mattan, duschdraperiet...hehe!


Jaa, så nu får vi se hur man ska hinna med att skriva blogg när man är o gosar med släkt. Ska knäppa massor med bilder iaf på alla huliganer så blir det lite mer skriveri när jag kommer hem.


Sköt om er allihopa!

Kraam! 

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards