Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Pernilla - 5 april 2009 12:25

Igår klev jag upp i tid och träffade Jeanette i stan vid 11:30 ungefär.

Vi gick runt lite, första skoaffären blev jag såld på ett par röda sötnosar.

Sen ble det lite lunch bestående av bakpotatis med tonfiskröra o sallad. Mums!

Vi tog oss till söder och götgatan där det blev en intensiv jakt på en skinnjacka. Jag är fan inte byggd för en skinnjacka har jag upptäckt.

Är alldeles för grov över revbenen och överarmarna. Va faan, ska inte en byggarbetare kunna ha en skinnjacka? Nää då blev jag less.


Vi hann iaf med en mumsig milkshake o kaffe på Tully´s o beslutsångest av tulpanköp. hehe!

Sedan bar det av hemåt efter 3 tiden.

Jag kände mig trött o less o denna förkylning går fan aldrig över.

Hostar o vaknar med halsont varje morgon/kväll.

Så jag stannade i Kista på väg hem o hämtade ut receptet på hostmedicin jag hade kvar.

Så det blev en riktig lugn kväll igår.

Fick tyvärr ont i magen så det blev en promenad vid halv 8.


Hur har er helg varit?


Här kommer lite bilder på mina fina skor, lite kläder jag köpte och den "söta" frisyren Jeanette kritiserade, haha! Söt jag? nää faan heller!



Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards