Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Pernilla - 3 april 2009 22:39

Igår åkte jag till stan efter jobbet o mötte upp Jeanette o Lotta på Sergels Torg.

Vi gick runt ett tag o skulle hitta en inredningsaffär på BirgerJarlsgatan som jag spanat in i Metro som hade total utförsäljning.

Jaa, det var verkligen total  utförsäljning! haha

Inget kvar typ, bara massa konstiga glassaker och tapetsnuttar....


Jaa, det va ju ett totalt misslyckande så vi vandra till Hötorget och satte oss på Pizza Hut och mumsade på lite pizza och efterätt.

Riktigt mumsigt. Vi satt o surrade och hade det riktigt trevligt! :)

Skit skoj att träffa Lotta oxå, det händer inte ofta de inte!


Idag skulle jag baka tårta eftersom Conny o Kevin skulle komma på kvällen o fira mig.

Jaa så jag sprang in på Indiska i Kista och skulle köpa ett fat att ha den där jäkla tårtan på. Elin ringde när jag kom hem så vi satt o surrade en stund o jag kände hur orken att göra en tårta försvann totalt. Men jag lyckades till slut masa iväg mig till affären, då ringer Jeanette så vi surrade medan jag sprang runt samma hyllrad 25 ggr ungefär. Va helt vilse.

När jag ställer mig i hissen på väg upp så ringer Conny.


Jaa, efter många om och men så lyckades jag laga middag ocg mixtra ihop en tårta med lite fusk bestående av färdiga tårtbottnar.

Iaf det där fatet jag lyckades inhandla för 39,90 kr,diskat o allt visade sig innehöll texten "For decorative purpose only, Not for direct food contact" på undersidan. Jag hade alltså lyckats köpa en "Floral Plate".

Jaa men grattis Pillan, du har lyckats än en gång!!


Så denna tårta blev till på en tallrik, gick lika bra de!! hehe!


Så nu siter man här, alldeles rödögd av trötthet, hostar så jag nästan spyr och vill helst gömma mig under täcket hela helgen!

Känner inte alls för planerad utgång imorgon kan jag lova så vi får se hur det blir med det. Känner mig fortfarande inte pigg.

Vaknar med halsont och somnar med hostattacker. Börjar bli dödsless på detta nu kan jag lova!!!


God natt gott folk!



Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards