Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 29 maj 2008

...

Av Pernilla - 29 maj 2008 21:29

Du är så omtyckt av alla på jobbet får jag höra titt som tätt. Men varför känns det inte?

Varför står jag bara där och lyssnar, säger va roligt och flinar som en idiot men tar inte in det.

Varför känner jag mig så osäker och ensam?

Jag är långtifrån mitt forna jag.


Jag blir ratad ständigt av familj och vänner..Klarar inte av nå mer.

Ens egen mamma kommer till Stockholm men har inte ens tid att träffa mig i 1 minut. Kände mig verkligen dumpad.

Kompisar ställer in resor till höger och vänster.

Har ingenting att se fram emot.

Känner mig som en börda, ett besvär. Alltid ivägen.

Om man äntligen ringer en kompis, ja nå fan ringer man alltid vid fel tidpunkt för alla verkar ha nå jävla jet set liv.

Finns det verkligen inte 30 min/veckan över till mig för ett ynka samtal?


Just nu känns det såhär och denna blogg har jag för att skriva av mig så varsågod.



Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards