Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Pernilla - 11 maj 2008 18:20

Igår fick jag skjuts av Conny och Kevin till Sussie i Hägersten efter vi käkat pizza och umgåts.

Hos Sussie var brudarna i gång. Riktigt härliga människor.

Vi tog tbanan till Hötorget och ställde oss i kön till Golden Hits.

Inne var det fullt med folk och på översta plan trivdes Sussie och jag som bäst. 70-80 tals musik i sin bästa form!

Vi dansade i över 4 timmar. Fan att jag inte tog med mig stegräknaren.


Det var lite som Dirtydancing på övreplan. Alla stod på alla. Men en sak märkte vi iaf, karlarna som hade blåvit storrutiga skjortor var helskumma. haha!!


Jag hade så enormt roligt. De andra tjejerna gav sig av hemåt vid 12 tiden kanske men Sussie och jag stannade kvar till efter 2 nångång. Jag skulle få skjuts av en tysk hem som tydligen gillade mig men jag följde med Sussie hem och fick ett eget run där jag kunde slagga sen vaknade jag vid 9 och skickade mess till Conny och frågade om han kunde köra mig hem. Min mage klarade inte av både buss och pendel kände jag.

Så han kom efter ett tag och vi körde förbi OKQ8 och jag köpte en burkcola och två renklämmor. Mums!!




Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards