Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Pernilla - 22 maj 2008 21:34

Strömlös i 1,5 timme, vilken mardröm.

Precis när man gjort bort allt, som att laga mat o promenera.

Flummade runt här, kändes som en evighet, duschade i mörkret efter jag insåg att jag har ingen tändare...

Stod där i mörkret....


Sen pluggade jag lite, tänkte va faan lika bra de...Men det blev tråkigt...

Sen fick jag värsta rycken och började storgreja i köket. Rensade bort allt, diskade, torkade av alla ytor och plockade ihop. Klarade inte av tysnaden så jag letade efter en radiostation på telefon men icke då...Till slut hittade den Sigtuna radion....Aldrig hört nån av låtarna förr. Men fan va fint det blev i köket iaf!

Satte mig för att plugga igen, gick hyffsat den här gången..


Satt i soffan o surrade med morsan efter min promenix så tittade jag på socken rätt var det var....hahaha...började tokgarva högt. Det ser ut som nåt sån där arsel som har nå kinky läderbrallor...Ser ni de två skinkorna? haha...Enormt lättroad!!  

Så nu sitter man vid dumburken igen här....hehe...

Trevlig helg på er allesammans. Jag ska plugga heela helgen!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards