Mitt liv i ett nötskal

Direktlänk till inlägg 16 februari 2008

Härliga dagar!!

Av Pernilla - 16 februari 2008 13:05

Elin o jag skulle snurra på stan igår. Några öl o sitta o surra, fan va skoj..men vars gör man det i Övik tro?

O´learys blev det.

Det blev några öl o några breezer o en jäkla massa minnen o massor av skratt.


Några öl o surra övergick till lite lagom fylla o nattclub känsla.


Va i helvetet är det med karlarna i Övik egentligen? Här sitter två snygga brudar o inte en karl som ens flirtar...what the fuck?

Det var bara sagt så kom det två killar o satte sig..Jag fick fyllot som knappt kunde prata bredvid mig...Han sluddrade så jag visste inte om han snacka svenska eller ej...Nåt om armerare o Skanska o 3 barn...whatever.

Du är vacker sa han 20 vänder efter jag sagt VA? 30 vänder...Illa!

Jag signalerade till Elin med en spark under bordet att nu va det dax att göta nåt...Save me skrek nog mina ögon. Så då skulle vi på toan..Men killen ville inte flytta sig så jag kom ut så hans polare skrek på han men han fattade inget..han tyckte jag kunde åla mig över han eller nåt...men tillslut fick polaren hans ut han o vi började gå..då säger han: i love you. Näää du sa jag det gör du verkligen inte o sprang fan till toan.


Hjälp...vilket fylle faan...hahaha...Vakterna slängde ut han när vi kom tillbaka...det va great! haha!

Sen blev vi less o tänkte fan det kommer en dag imorgon oxå så vi gick o klättrade på hästen på torget...hahaha! Lägg ut bildbevisen Elin!


Sen gick vi till Statoil södra där Göran kom o hämtade oss!


Idag blev det en brysk uppvakning iform av en hårig fluff som galloperade över sängen o över mig..AJ! Sen kom mamma o ville att jag skulle upp!

Jag åkte o hämtade Elin sen åkte vi o skulle göra stan osäker!


Vi träffade morsan, syrran o Jocke på stan så vi gick med dom!

Första gången på typ 4 år som jag o syrran gått på stan tillsammans. Sååå grymt skoj!!

Elin blev utsatt för min extremt dåliga klädsmak...haha...Men det blev lite shopping iaf för Elins del. Lunchade på Blåbär o skulle spana på folk men dom enda vi träffade va Jeanettes mamma oxå såg vi Guldgossen oxå.


Vars är allt folk i Övik? Har ni flyttat eller ligger ni hemma o sover bort hela lördagarna?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 17 mars 2011 12:51

Tänk vad 1 år går förbi fort. Utan att man egentligen lever det. Helt otroligt att ett samtal med en främling kan rasera alla murar man byggt upp under 1 års tid. Känner att jag tagit ett lite större kliv in i vuxenlivet idag. Tagit itu med en ...

Av Pernilla - 22 februari 2011 14:27

Sen jag va sjuk sist började jag med Mivi Total. Och det har fungerat bra. Kommit igång med träningen, än en gång. Det blir tyngre och tyngre att komma igång med träningen efter varje gång man är sjuk. Tur att jag har bra vänner som peppar mig. T...

Av Pernilla - 17 december 2010 21:36

Nu va det länge sen, igen. Kommit igång med träningen sen ett par veckor tillbaka och det känns riktigt bra. Träningsvärk både från gympassen och jobbet. Leker armerare för tillfället.Snart, om exakt 4 dagar är jag i Örnsköldsvik! Fan vad jag längtar...

Av Pernilla - 14 november 2010 13:55

Världens bästa mamma kom ner med kusinen min och två av hennes vänner. Det var fullt hus här i fredags, middag i kista, öl, cider, vin sen begav sig Frida och hennes vänner till city för festandet. Mamma o jag såg lite på tv, snackade en massa oc...

Av Pernilla - 5 november 2010 13:48

Oj mina vänner va länge sen det var nu jag skrev ett inlägg. Har haft fullt upp och inte direkt varken orkat eller velat skriva nåt. På jobbet går allt superbra, trivs som satan och alla gamla konfliker är utredda. Känns otroligt skönt vill jag l...

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards