Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Pernilla - 19 februari 2008 13:51

Igår ringde jag runt o fixade en himla massa.

Bokade rum åt mamma o mig på måndag natten den 25:e.

Ringde till en kvinna o sa att tyvärr kan jag inte ta den lägenheten.

Ringde i påminde en man om att jag skulle till Stockholm och är intresserad av hans lägenhet, ska kolla på den onsdagen den 27:e klockan 15:00.

Kollade upp mackarnas hyrbilar osv....Massa saker hann göra igår.


Imorgon ska jag till Frida o fixa frillan. :) Kommer nog fan bara att gå till Frida när jag är hemm, orkar inte åka runt o leta en frisör i sthlm.

Litar bara på Frida!

Efter jag varit hos Frida hoppas jag verkligen hinna med att träffa Jeanette.


Malin och jag ska nog till Malin Isaksson på torsdagen o fika sen kanske vandra ner till Frida o köpa schampo. :)


Mormor ringde idag och hon o morfar kommer hem på torsdag så vi kanske ska dit på middag i helgen. :)


Sen är nästan helgen över o jag ska flytta. Tiden går fort.


Det är bara att hojta till om ni vill till sthlm, antingen för att hälsa på mig eller för att shoppa, festa eller vad som helst.


Kraaamas

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards