Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Pernilla - 8 juli 2007 11:41

I fredags skulle Conny o jag fått hem sängarna som egentligen skulle komma förra fredagen men icke då. Så Conny åkte dit i lördags och krävde pengarna tillbaka så nu ska vi snart iväg till IKEA inte Jysk skit!!!


Igår gick Lasse, hans son Mattis och jag ner till gräsmattan vid vattenverket. De andra åkte bil och Conny jobbade. Det spelades brännboll och dracks massa öl, men sen regnade det som sjutton så Conny o jag körde hem Lasse o Mattis sen åkte vi o käkade i Slagsta.

Sedan blev det en myskväll med film, godis o popcorn.


Imorgon blir det spännande, nytt jobb. Ska kika på kartan så jag hittar dit, vore illa annars..haha! Nämen det ska bli riktigt roligt, aningen pirrigt men vore det inte det så är det ju nå fel. :)


Två veckor till semester. Conny har semester om en vecka så då kan han och Kevin hitta på massa härliga saker tillsammans bara dom två, det behövs det oxå.

Sedan har Conny, Kevin och jag en härlig vecka tillsammans sen ska Conny o jag till Övik sista veckan.


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards