Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Pernilla - 4 juli 2007 18:40

Idag tog platschefen med mig upp på kontoret för att planera.

Han tyckte att jag skulle få göra mer saker på ett annat ställe. Vi är överbemannade nu i Solna där jag jobbar. Mats, Stefan, Micke, Christer, Danne, Fredrik, två sommarjobbare och jag. Och ingenting händer. Man blir så jävla less o trött och le utan att bara sitta eller stå hela dagarna så blä.


Så jag blev skitglad när Platschefen sa att jag skulle få åka till Sollentuna och jobba där med ett gäng istället ett tag, ingen aning hur länge. Men just nu så går det så himla segt i solna. Stefan och Fredrik har semester nästa vecka. En sommarjobbare ska hjälpa sin pappa istället för han har ingen skjuts till jobbet eftersom Stefan ska ha semester.


Idag har jag iaf gjort lite... Borrade o bilade hål i ett 500 betongrör så att pvc spillen skulle kunna kopplas på. Det tog tid och blev svettigt men var skitskoj. Sommarjobbarna blev less så jag fortsatte själv. Sedan va dynamit Harry som jag kallar honom hos oss idag o sprängde så jag hjälpa att haka på mattorna. Dynamit Harry är en gubbe på 71 år, han gick i pension för 10 år sen, han är smidigare än de flesta och äger 3 sportbilar. Tungan åker som en torped in och ut ur truten på han hela tiden och han är stark som en oxe. Diggar han skarpt.


Jaa, det ska bli spännande att komma till ett nytt ställe, snackade med arbetsledaren som platschefen uttryckte: "Han är turk men han är okey" och han verkade faktiskt helt okey. Han försökte beskriva vägen men nån som hette PG tog snabbt över det och vi kom överens om vart vi skulle träffas så skulle han guida mig vidare.


Semester vecka 30 o 31 iaf. Bara 2 veckor men det går det oxå.

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards