Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Pernilla - 6 juli 2007 19:17

Idag var en härlig sista dag med mina grabbar.

Johnny(sommarjobbaren) och Andreas(andra sommarjobbaren) höll på att brottas i greja o trodde jag skulle vara med men nej för faaaan! haha!


Det var så sorgligt att packa ihop allt, slänga det i bilen och säga adjöss till gubbarna. Stefan som har semester från och med idag ska ju bli betongare efter semestern så han vet jag inte ens om jag får se mer..:( Men Stefan sa att det vet man aldrig.

Mats hann jag inte ens säga hej då till...:(

Mats son Andreas vinkade jag till..

Fredrik vinkade jag hej då till...

Christer undrade om jag skulle komma tillbaka snart igen..*hoppas*

Och Micke såg jag inte ens skymten av...:(

Andreas drog nån engelsk fras som jag inte ens hörde...:)


Härliga gubbar alltså.


Släpade min Peab bag(typ en lumpenbag)med mig fullproppad med 3 par byxor, shorts, regnjackor + byxor, fleecejacka, hjälm, rubbet.

Kunde knappt bära den, det knakade i bagen.

En annan ryggsäck med mat i, en påse med bestick.

Sen åkte jag o handla sen skulle jag släpa med mig allt detta in i lägenheten...Oy vey...

Stövlar, skor och bag i en sväng...

Matpåse, bestickpåse och ryggsäck en sväng sen ut till bilen igen, ner i garaget och sen gå upp igen..HUH, va helt slut på...:)


Nu är det lugna kvällen...Imorgon blir det klippning av lugg sen bira..



Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards