Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Pernilla - 1 juli 2007 15:27

Igår åkte Conny och jag ner till Göteborg för att hämta nya bilen.

Egentligen skulle Susanne åka med mig för Conny skulle jobba men han slapp så han åkte med istället.


Åksjuk o 20 skrikande ungar på tåget....men vi kom fram till slut efter 25 minuters försening. Sprang raka vägen till en riktig toalett sedan träffade vi Lena och hennes man, de som ägde Hyundaien.


Vi testkörde och kikade runt och den såg så himla fin ut så vi köpte den. Kamremmen nyligen bytt hela köret. Går som en klocka på vägen, till och med i 120 km/timmen. Den var nog lite "kärringkörd" för den gick lite trög i början men jag körde den i typ 20 mil sen va det lugnt.


Gul härlig lite pärla!


Sedan gick vi runt lite o hittade en mysig Italien restaurang där vi tog plankstek och en stor cola. Mums tänkte jag, såå himla hungrig.

Men uscha, den planksteken va inte alls så god som vi var vana vid. Jaja, colan var stor iaf. :)

Köpte 3 par kallingar till Conny på JC sen satte vi oss i nya kärran och efter det så bar det hemåt med 4 vinterdäck i baksätet.


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards