Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 29 april 2007

Av Pernilla - 29 april 2007 21:00

Vilka planer jag hade för Connys 40 års skiva. Trodde där ett tag att jag tagit vatten över huvudet, eller jaa, hela tiden trodde jag det.

Men på något sätt så löste sig allt och det blev en riktig kanon fest!

Connys mamma, pappa, syster o familj, broder med familj, en gammal granne med flickvän, alla grannar, 6-7 badmintonpolare och min kusin Frida med pojkvän. Hoppas jag inte glömde någon.

Fick en massa tummar upp för maten jag hade gjort och tårtan. Uppbokad hela sommaren..haha!

Alltså det blev riktigt riktigt lyckat, jag är så glad över det. Alla surrade, drack förvånansvärt lite bira och hade riktigt roligt. Conny fick rötjut o whiskey, allt det som han verkligen älskar. haha! Men självklart det är svårt att hitta present till en snubbe som Conny. Han fick bara en simpel t-shirt av mig liksom. Whiskey o rödvin är väldigt vanligt som present.

Han fick faktiskt av grannarna ett presentkort på en piercing/tatuering så det var riktigt roligt. Snygga Ecco skor av hans mamma, pappa, syster med familj. Och snygga ölglas av brorsan hans. Och engångkameror av grannen Gunnar. 

Bilder kommer på http://pernillasvensson.pixbox.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards