Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 15 april 2007

Av Pernilla - 15 april 2007 15:09

Helt otroligt underbart, men sant! Modo tog SM guldet!
Satt på Bocken igår och såg andra perioden, då kommer kareoke gänget och stänger av storbildstv´n och den lilla tv´n och börjar sjunga. Nääää, tänkte jag. Så morsan fick bli min informationskälla resten av kvällen.
När det var 4 minuter kvar kunde jag inte hålla mig längre så jag ringde mamma. 30 sekunder kvar...Spänningen var olidlig, mycket kan hända på 30 sekunder.
5..4..3..2..1...JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
!!!
SM GULD SM GULD SM GULD skrek jag utanför Bocken.
Åhh vad underbart, en tår kom och rösten darrade..alldeles tyst i telefonen, man försöker suga in det..är det på riktigt? Vann verkligen MODO efter nästan 30 års sist?

Sedan va man pigg o kry o leendet var lika stort som hela ansiktet. Då kunde jag festa tyckte de andra. Nää tyckte jag, behöver ingen sprit inte, jag kan ha skoj iaf. Dessutom skulle inte mina sura uppstötningar välkomna spriten. Då blir man kallad torris o törboll o tråkmåns men who gives a shit? MODO tog SM GULDET!!

Sedan när klockan slog 22 och barnen inte längre får vistas på Bocken då blir man kallad dessa saker igen fast i micken där alla kan höra..ack, det var nice. Viftade bara bort det och gick då hördes Helens röst..Men Pernilla..Modo tog väl SM Guld? Då vaknade jag till igen och skrek, JAA DET KAN DU GE DIG FAAN PÅ och gick!

Allting gott, slutet gott! Så länge MODO vann SM GULD så skiter man i allt annat..haha!

Kiss my ass ni som kallar mig torris. Jag faller inte för grupptryck iaf!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards