Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 19 april 2007

Av Pernilla - 19 april 2007 11:17

Idag kommer mamma Jeanette, syster Malin + pojkvän Jocke.

Det ska bli så himla roligt, det var ett tag sedan sist som vi alla träffades. De skulle egentligen kommit helgen jag fyllde år (31 mars) men syrran hade just varit på en hemsk undersökning och hade så ont så det blev inget då.

Men nu, äntligen ska de komma ner. Förhoppningsvis har de redan åkt.

Det blir fullt hus här ikväll. Conny, jag, Kevin, mamma, syster o Jocke i våran söta 3:a på Eriksbergsåsen. Mysigt värre!

Kevins sista natt här för denna vecka.

Igår var det fulla muggar. Kevin och jag hämtade Conny från jobbet igår, sedan käkade vi på Daisy´s sedan var det raka spåret ner till Malmköping efter installationen av Kevins nya DVD i bilen.

Det tog relativt kort tid ner, brukar ta 1,5 timme från oss ungefär men jag körde på 1 timme 15 minuter från Tyresö. :)

Vi var inte hemma förrän strax efter 21 igår, 45 timme senare än Kevins sovtid ungefär, så han var grymt trött. Kanske efter allt hans tv tittande i bilen, haha! Doktor Mugg går väl på repete hela tiden.

Idag ska jag hinna tvätta, ställa undan allt som gör att våran lägenhet ser ut som en soptipp och städa av lite.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards