Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg under oktober 2007

Av Pernilla - 4 oktober 2007 17:50

Denna vecka har varit ganska seg till och från. Väldigt tråkigt!

Idag gick jag med en maskin som skulle ta bort sly o skit ur en slänt..eller många släntar. Tog heeela dagen.


Han såg ganska bra ut o verkade trevlig(maskinisten)men ack så grymt fel man kan ha då!!


Han började småsurra lite, sen när vi åkte tillbaka till kojan frågade han vad jag hette nu igen? Pernilla sa jag då. Jahaa, Pernilla..jaa det borde jag komma ihåg, du är ju så vild o vacker. HJÄLP..Äckel!!

Sen fortsatte han o surrade i telefon me nån snubbe oxå sa han till han i telefon:jaa du jag sitter i bilen med Pernilla 22 år...Kan du tro det? O garvade..


O så fortsatte det heeeelllla jävla dagen..Så jag skärmade av han totalt. Då va jag en sur en helt plötsligt..jaja...

Sen kastade han en jävla äcklig spindel på mig oxå efter jag sagt att jag avskyr spindlar...då är man mogen...Jäkla pucko!!


O ryggen krampade efter allt stående...tål inte det alltså..Måste röra på mig. Sen va det miljontals bilar i kön idag....Kom hem för 15 min sen typ...


Jaa, detta var inte en bra dag om jag säger så!!


Skönt att man slipper jobba imorgon o ska hem till Övik o mysa!


Av Pernilla - 1 oktober 2007 21:12

Idag insåg psykologen o jag att jag tar på tog för mycket ansvar över allt o alla.

Kändes fan inge skoj o höra alls...Är liksom 22 år..ska fan leva livet, ha roligt...Men istället är det enbart ansvar...Det ska det fanimej bli ändring på!


I lördags shoppade Elin, Anna o jag loss lite lagomt...Tillslut började man fan se i syne..vattenbrist..kramp överallt..illa...haha

Sen blev det Papa Gallo...Faan alltså, jag slängde i mig en HEL plankstek på typ 7 minuter sen blev det en camenbert med varm hjortonsyld o glass..MUMMA! Men faan blev så grymt mätt att jag blev full...


Sen blev det Patricia en sväng..men det va nån dryg jävel där som surrade som en galning..Han skulle chansa vad vi jobbade med eller va det va..men det gick inge bra för han..Så jag sa vad jag jobbade med o jahaa..jaa, du ser krallig ut...tack tack..hrmm...

Men som tur var fick jag en göörgoo komplimang från taxichauffören..Han skulle chansa att jag jobbade som modell...hahaha..:) Snällt värre!


För att sammanfatta helgen så va den riktigt riktigt rolig. Så skoj att träffa Elin. Det blir så speciellt de få gånger vi träffas! Fortfarande bästa vänner, det känns riktigt bra!


Nu börjar jag bli pömsig...Klockan står på 05:00 imorgon såå...Ska nog sussa nu!!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards