Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Pernilla - 26 oktober 2007 15:44

Jodå, en härlig vecka det här som va, helt klart!

Ha jobbat med Gripen, Samuel, Micke, Danne o massa amdra härliga människor!!

Idag blev det fredagsmöte kl 12 sen så åkte jag till Naprapaten Vidar o blev ommöblerad lite..behövdes...Men är mycket bättre i rygg/nacke nu! Mjukare! Så det känns bra de!


Imorgon ska jag till frisören, vet inte vem jag får än...Hon som jag trivdes så bra hos är ledig det sista inför födelsen av lilla bäbis...

Så jag ska bleka riktigt ljust o toppa lite...Det svarta ska vara kvar!!! Kanske ska göra mer sen...vet man aldrig..:)


Imorgon ska vi käka med the neighbours...ärtsoppa, pannkakor o snaps..faan måste fixa likör..eller va det snaps? kom inte ens ihåg...Det kanske va nåt annat...hrmm..måste nog ringa ett samtal om det här..

Alla ville sitta UTE...jaa tro det eller ej..ute..i den här jäkal kylan...aldrig i livet för min del1 Jobbar ju fan ute vareviga dag då ha jag inte lust att äta ute oxå...Så jag har bjudit hit allihopa vissa ha sagt ja men vi får väl se vad som händer...Det enda jag vet är att jag ska käka innan, med folk eller ensam det är en annan sak! Kallt ju...burrrr


Ha en kanonmysig helg gott folk!! 


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards