Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Pernilla - 11 oktober 2007 16:52

Tillbaka i Solna!


Skitskoj!! Johan(min handledare o verkare)var skitglad att jag var tillbaka.

Massa kändisar..haha...Samuel, Christer, Christer, Micke, Patrik, Danne, Mats, Mats o PG...ja, en hel hög! Skitskoj!!


Idag var det ganska lugnt...Gick med ena Christer med maskin...


Imorgon ska jag till Naprapaten igen klockan 9. Känns bra, inge skoj i rygg/nacke alls just nu.


Efter att gubbarna skrattat ut min Gula Fara(som dom kallar den)så började resan hemåt...Vindrutetorkarna la av o jag höll på att bryta ihop. Det regnade ju oxå....såå typiskt.


Så jag fick ett riktigt cp ryck o ringde Lasse(mekaniker grannen), inget svar. Ringde Conny o skrek i mobilsvaret att skitbilen från pip pip pip osv...haha...


Till slut såg jag inte ett skit så jag åkte in på Statoil o tänkte jag skulle torka av framrutan. (baktorkaren nå fan funkade den nå)

Jag fick ännu ett ryck o tänkte att det kanske är en säkring så jag låg vid sidan av bilen o började greja...slet lös en av dom o gick in o fråga om dom hade nå töckena..o jaa, de hade dom för 4,50 kr så den tog jag o pulade in den i boxen o vips....Torkaren funkade igen...Vilket geni man är! :)


Det trodde jag aldrig om mig själv. Jag får alltid panik om det händer något med bilarna. Vi är ju så beroende av dom till o från jobbet. Men idag tog jag tag i saken..helt otroligt..haha! Riktigt nöjd o glad nu så idag ska jag belöna mig själv med en pizza!


Tack för mig idag!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards