Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Pernilla - 6 oktober 2007 16:38

Igår hämtade mamma mig i Gideå vid 1 tiden. Jag blev hungrig så vi stannade till vid Lundbergs o tog en macka sen åkte vi till mamma.

Surrade en massa o kikade lite på tv. Sen åkte vi till mormor o mumsade på PITEPALT!!! Mummms...

Emma, Frida, Jonas, Ingela, mormor, morfar, mamma, syrran o jag.


Idag så åkte mamma o jag till stan, jag tänkte se om jag kanske hittade ett par skor här då. För i stockholm hittade jag då inga alls. Konstigt nog kan man ju tycka.

Men i Övik går man på ALLA skoaffärer o sorterar ut tills man hittar ett par. I Stockholm kan man ju inte gå på alla butiker o köper man ett par o sedan kanske går på en annan skoaffär jaa då hittar man ett par där som oxå va skitsnygga...krångligt värre.


Ikväll bjuds det på vitlöksinbakad fläskfilé med potatis o svampsås. MUMS!


Imorgon ska jag träffa Malin o eventuellt Anna på stan för en fika.

Sedan ska jag till mormor o morfar o fika...hehe..bara fika! mums!


Sedan blir det hemgång...

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards