Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Pernilla - 13 maj 2010 11:21

Mitt liv på internet...haha jaa kaos säger jag bara.

Jag har alla mina känslor utanpå kroppen och det får jag lida för såå många gånger.

Men har ju som sagt denna blogg för att skriva av mig. Men det uppskattar då inte överallt vill jag lova. Och just detta överallt landar en hel del på mitt jobb.

Mitt jobb som är något jag bryr mig oerhört mycket om. Anledningen till att jag bor kvar i Stockholm.


Men rykten har börjat gå och sura miner har bildats.

Och jag vill inte att denna blogg ska påverka mitt jobb så därför lösenordsskyddar jag vissa inlägg, vill ni kunna läsa dessa inlägg så fråga mig om lösenordet.


Nu över till något roligt. Mamma o syrran sitter just i detta nu i bilen på väg ner, de kanske är i Gävle nu..Och det ska bli helt underbart, jag längtar som en dåre!!


Har vi tur så kanske vi ska ner o besöka familjen Groda, fixa utemöbler, kanske erotikmässan och bara mysa och ha det bra. Har köpt massor av pistonhead och lite bacardi breezer och smirnoff ice till syrran så det kommer bli en riktigt bra helg.


Hoppas ni andra får en riktigt underbar långhelg!!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards