Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Pernilla - 2 maj 2010 17:04

Världens snällatse Emelie berättade en gång att hon kände en kille som hade en hel del cyklar. Perfekt tyckte jag som verkligen inte orkade lägga nån tid på min gamla mountainbike som bara jävlas hela tiden.

Så igår när Emelie hämtade mig o körde till Barkarby för att jag skulle hitta utemöbler, som gick åt skogen förresten så körde hon till det snälla paret som hade cyklarna. Och jaa där stod den.



Min nya cykel.


Efter våra oerhört tappra försök att få in denna cykel i Emelies A3a så ringde hon sin oerhört snälla pojkvän och han kom som räddaren i nöden och körde hem min cykel.

Emelie stannade kvar och vi käkade godmaten på restaurangen sen blev det ett par öl och ett jävla försök att få igång min knäppa dvd, som dock misslyckades.

Men en jävligt rolig dag ändå.

Hammocken på Plantagen va oerhört skön.


Hoppas ni andra haft en riktigt bra helg.  

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards