Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Pernilla - 18 april 2010 17:33

Jeanette frågade mig i fredags om jag ville hänga med David till hans polare i Solna på lördagen. Jamen visst tyckte jag.

Och efter vi kom fram till att vi egentligen skulle till Västra skogen så började drickandet.

Jag hann med 3 öl och lite gin sen bröt hela helvetet lös. Länge sen jag va så jäkla pissfull. Alltså yr/snurrig full.

Men satan vad roligt vi hade. Kameran i högsta hugg och mycket mys och tungan ute på alla bilder.

Killen vars lägenhet vi besökte hade världens bästa musiksmak genom tiderna!

Gapar fortfarande när jag tänker på det.


Strax efter 2 tiden så började vi alla nog att inse att vi var alldelels för trötta för nånting.

Så Jeanette, David och jag sa hej då och börjar gå mot tunnelbanan. Jag och David gick o snackade bilar och jag trodde att Jeanette gick upp längs min vänstra sida så jag vänder mig dit och ser en jättestor mörkhyad karl. Skrek som en dåre. Blev så överrumplad, trodde ju att det var lilla Jeanette. hahaha


Jag somnade på perrongen när jag såg 15 min tills Akallatåget kom.

Sen somnade jag på tåget.

Jaa jag va riktigt trött som ni kan förstå.


Kom hem kl 3 ungefär....Och däckade riktigt hårt.

Vaknade imorse med ett tungt huvud men inte alls bakis så.

Men hela dagen har jag gått runt i koma, helt förstörd. hahaha


Nää men fan måste jag jobba imorrn?? suck!


Ha en riktigt bra söndag allesammans.



Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards