Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Pernilla - 11 april 2010 13:38

Vad en vecka kan gå fort.

Den bara susar förbi.

Nu sitter jag på X2000 på väg hem till Stockholm igen efter 1 vecka och 2 dagar med familjen.

Vi har varit i Saxnäs och haft det riktigt bra.

Sen bar det av till Övik och där har vi fått palt, jag har köpt ny mobil osv.

Man har ju hunnit med en hel del så klart men tiden går alldeles för fort enligt mig.


Jag mår illa på tåget.....Åksjuk...Kanske ska fokusera istället för att sitta vid datorn.

Åt en bäbisburgare på Max med mamma innan de släppte av mig vid tågstationen.


Har redan bokat en ny resa hem utan att kolla med mina chefer, bra Pernilla. Inte!

Den 24e juni går flyget till Umeå. Och då ska vi fira midsommar och ha det trevligt och min kära Elin ska såklart ocå firas på hennes 25 års dag.

Så jag stannar till den 4juli.

Och jaa jag ska höra med mina chefer om detta givetvis. Men det blir så himla dyrt att boka resor ju närmare tiden man ska hem kommer.


Nää nu fimpar jag datorn och koncentrerar mig på resans gång. Blir så himla åksjuk.


Ha en bra söndag allesammans.

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards