Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Pernilla - 2 april 2010 17:09

Haft en väldigt intressant dag kan man väl lugnt säga.

Blev less på att sitta hemma i vänta på att klockan ska ticka fram så jag ringde till Jeanette i hörde med henne vad hon hade för sig men hon skulle mot Gustavsberg vid 13 tiden, lite tight för min men Emelie skulle hålla henne sällskap innan så jag hörde av mig till Emelie istället och JAA hon ville så gärna äta lunch med mig inna tåget gick.

Och mina damer och herrar, det blev en rejäl lunch på Harry B James.

Och en öl till det såklart. Va riktigt trevligt.


Sedan bar det av till Centralstation där jag till slut lyckades hitta tåget och upptäcker att i vagn 1 och plats 28 hade 5 st andra och bokat plats.

Jahaa bara att försöka skynda sig att hitta en annan ledig plats och det fanns det inte gott om. Hamnade i gången bredvid två afrikanska damer och två meter från mig fanns en toalett. Folk sprang i gången hela tiden och de som kom ut ur toaletten hade inte bara gjort nummer 1.


Det var korsvandring i city idag, Emelie och jag stod och stirrade och blev lite rädda.

Och damen bredvid mig läste bibeln...Tecken?? hjälp!


Men nu rullar vi mot Sundsvall där mamma o syrran väntar på mig. Känns helt fantastiskt underbart att få spendera påskhelgen med nästan hela släkten. Emma och Pelle kommer tyvärr inte.


Hoppas ni får en riktigt bra påsk allesammans!!




Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards