Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Pernilla - 20 juli 2008 19:42

Igår åkte Elin o jag till Jeanette för att förfesta.

Där var Lotta och Lina.

Vi satt o surrade, drack o hade riktigt roligt. Mycket snuskprat! haha


Seadn drog vi ut på Harrys. Där mådde inte Elin så bra så hon åkte hem.

Vi träffade Stefan Sjölander, skitskoj ju!

Fan jag tyckte inte jag kände speciellt många där.

Men jag träffade även Lina, Lisa och Helena från sista året i Gymasiet. Det va skitskoj att träffa dom. Lisa och Lina har jag inte träffat sen studenten.


På dagen va Elin o jag på stan och shoppade lite, mumsade på Subway och strosade runt.


Idag mår jag kanske som jag förtjänar eftersom jag feströkte igår.

Morsan hämtade mig vid gamla tågstation igår kväll vid 01:30 kanske...Försökte spy bakom en buske men det gick inge bra.

Försökte spy hemma här, gick inge bra.

Allt snurrade o jag svettades. Fy faan!

Lyckades somna tillslut iaf.

Vaknade i morse med värsta pannknacket, magen va ut och in jag jag ville spy men det gick inte.


Krängde en Helenas pizza med champinjoner och ananas till lunch, mådde lite bättre då. Men hjärnan är inte med idag alls!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards