Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Pernilla - 8 juli 2008 18:58

Dagens humör: Extremt less o trötter. Mer än vanligt.

Dagens mående: Ont i magen..stressmagen kommer nu igen...
Dagens borde: Plugga...faan orkar inte.

Dagens bästa: När Kenneth kommer med bilden som han tog på mig från bron förra fredagen. Den hade han tryckt upp på ett A4:a, haha.
Dagens planer: Sova!
Dagens vill ha: Tid att göra klart ett jobb innan jag påbörjar ett annat.
Dagens längtan: Semester!!!

Dagens fundering: Varför tog jag inte 4 veckor semester?
Dagens beroende: Choklad direkt när jag kom hem.
Dagens tråkigaste: Att alla rycker o sliter o mig på jobbet om att jag ska göra de och de hela tiden..Hinner inte med 10 jobb samtidigt.
Dagens tidning: Ingen alls..
Dagens låt: Bad Boys....Cops är på tvn nu...


Gjorde som Emma...Hade bara massa tråkigt o skriva annars...Ingen som kommenterar längre heller....:(

Vore roligt att veta vilka alla 42 stycken besökare är på bloggen här så skriv gärna vilka ni är. :)


Ha en trevlig kväll allesammans. Bara 2,5 dag till semester nu!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards