Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg under november 2008

Av Pernilla - 4 november 2008 18:34

I fredags så åkte vi ju till den efterlängtade Ålandskryssningen med jobbet.

Vi hade enormt roligt!!

Ove, Ubbe, Micke M, Grodan, Mats, F.O, Erik, Niklas, Micke, Gripen, Tommy, Göran, Kennet, Johan, Daniel o jag.

Hoppas för faan att jag inte glömde någon nu...:)


Lördagen fortsatte supandet så klart. Men jag kände mig lite yr eftersom det va storm på båten mitt i natten på dansgolvet...trodde jag blev tvärfull o gav drinken till Grodan men nää, det blåste 22 sekundmeter.

Och jag som verkligen tycker om karuseller o sånt skit eller ej. Kan fan inte ens sova i en buss för då blir jag åksjuk så jaa, jag blev sjösjuk och fick spendera lite tid på tjotta. haha!


Men på lördagen efter frukost va det full fart igen. Jag skulle egentligen gå ut med Conny o hans badmintonpolare men när jag kom hem o käkade lite så slocknade jag 20:00. O sovde till 08 på söndagen.


Söndagen spenderade jag tyvärr på Danderyds sjukhus.

Magkatarr...igen.....

Jaja, fått medicin o allt så...


De va de...lite uppdate


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards