Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 29 november 2008

Av Pernilla - 29 november 2008 09:39

Denna vecka har jag börjat på p-garaget i Kista.

Har mest fått jobbat själv och fått beröm till o med av en ny kille på jobbet. Han hade sagt till min verkare att: "De va då en tjej o vara duktig då. Bädden är spikrak."

Faaan va roligt att höra!! Förgyllde hela min vecka som för övrigt varit ganska jobbig fysiskt.

Jag har haft ett gammalt stök till maskinist denna vecka o han är så kass o så döv så jag trodde jag skulle slå gubben.

 Tjejer ska väl inte hålla på med ett sådant här jobb, alldeles för tungt för dig lilla tjejen bla bla bla....

O inte kan han köra maskin heller, så han la bara ut materialet i högar så fick jag skyffla ut allt. Lite ont i armarna....


O nacken efter besöket hos naprapaten igår direkt efter jobbet. Öm som fan i nacken, men det läker ju iaf.


Nu ska jag in i duschen sen bege mig till stan o shoppa lite förnödenheter.


Vad ska ni göra idag?


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards